maandag 19 maart 2012

Wordt het niet eens tijd voor een bhtje?

Kun jij je het nog herinneren? Je eerste BH. Ik verslikte bijna in mijn tomatensoep toen mijn moeder dit serieus (en naar mijn idee veel te hard) acht jaar geleden aan me vroeg. Vooral de nadruk op 'TJE' deed mijn ego op dat moment niet veel goed. We zaten nota bene te lunchen bij de V&D. Niet de beste timing dus.. Maargoed diezelfde middag zijn we dus nog op pad gegaan voor mijn eerste bhTJE. Ik sjokte met het schaamrood op mijn kaken achter mijn moeder aan, die vol enthousiasme de ene na de andere bh uit het rek trok. Toen ik uiteindelijk een bh aanhad, voelde ik me eigenlijk best wel vrouwelijk. Het was een knalroze bh, met kant en een bloemenprintje. Een typisch ''eerste bh'' motiefje. Omdat ik de bh ook aan mijn ma wilde showen deed ik het gordijn wat opzij. Helaas maakte ik een wat ongelukkige (lompe) beweging en viel ik langs het gordijn naar buiten. Daar lag ik dan, met mijn eerste bloemenmotief bhTJE. Nee, mijn eerste BH zal ik in ieder geval niet snel meer vergeten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten