dinsdag 6 maart 2012

Hey, daar heb je Barbie!


Misschien herinner je het nog wel. Het eerste moment in je leven dat je dan eindelijk make-up mocht gaan dragen. Ik weet het (helaas) nog maar al te goed. Hoe je die make-up erop moest smeren? Ik had geen flauw idee! Helaas was mijn eerste make-up creatie dan ook niet zo'n succes. Al is dat nog redelijk zwak uitgedrukt. Op een dinsdag op de middelbare school heb ik er blijkbaar letterlijk de hele dag als een soort van kunstwerk bij gelopen. Zelf was ik redelijk tevreden over het resultaat (slecht licht in de badkamer zullen we maar zeggen) maar bij mijn klasgenootjes viel het wat minder goed in de smaak. Die dag werd ik voornamelijk begroet met ''Hey Barbie''. Achteraf ook wel logisch als je roze oogschaduw gebruikt op je arcradeboog en de rouge zelfs nog op je voorhoofd zit.. Ach, al doende leert men zeggen ze wel eens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten