dinsdag 13 maart 2012

Ik ben dom, lomp en famous?!

Beide namen beginnen met een B, ze zijn blond, houden allebei van roze en hebben een mega accent? Juist, Barbie en Britt Dekker! Beide dames zijn tegenwoordig niet meer uit de media weg te denken. Sla een krant open of bekijk een talkshow en ze zijn er beide wel eens aanwezig geweest. Hun bankrekeingen zullen er dan ook niet verkeerd uitzien. Maar waarmee zijn ze dan zo bekend worden? Juist, met letterlijk blond zijn. Gooi er een Haags of Amsterdams accentje bij en je bent beroemd! Hoe dommer de opmerkingen, des te meer kijkcijfers de tvprogramma's krijgen waarin ze verschijnen. Zo mocht Britt Decker koken bij Rudolph van Veen, is ze vaste gast bij Matthijs van Nieuwekerk heeft haar eigen T-shirtlijn en single. Barbie heeft momenteel zelfs haar eigen tv pgrogramma ''Barbie's bruiloft'' waarin ze gaat trouwen met haar huidige vriend Michael. Nederland zit hier blijkbaar op te wachten, of is t juist het aanbod waar we niet meer omheen kunnen draaien? Ach, nu we toch bezig zijn, zal ik even een paar sappige uitspraken van deze dames met jullie delen.

Britt Dekker:
''Echt gierig me ouders hebben me roze Vespa afgepakt en geven hem pas terug als hij niet meer is opgevoerd, verzekerd is en ik 'n rijbewijs heb'.
''Als Beatrix 'n foto maakt met dr politiekevrienden waarom altijd op die trap je kan toch ook iets leukers doen in 'n tulpenveld of boerderij.''

Barbie:
''Ik eet frikandellen en kroketten maar ik hou sowieso niet van vlees.''
''Ja, mannen moeten wel moeite doen om mij te krijgen, ze moeten wel van goede huize komen. Ik ben best makkelijk in te pakken met een lief woordje.''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten