maandag 13 februari 2012

Waar iedereen rechts afslaat, gaat Eliza linksaf...


Eliza was here multi platform applicatie

Eliza was here..
Mijn oog viel laatst in de stad op een banner met de tekst ''Eliza was here''. Later kwam ik er pas achter dat dit een reisorganisatie is. In gedachte zag ik gelijk een beeld voor me van een zelfstandige, ondernemende en stoere vrouw. Eliza was here levert emotie en beleving. Deze wijze van conceptmatig verkopen van vakanties is wereldwijd uniek. De reisorganisatie gebruikt dus als concept het personage Eliza. ''Waar iedereen rechts afslaat, gaat Eliza linksaf. Eliza heeft een passie voor reizen. Eliza reist, ontdekt en deelt haar mooiste bevindingen met jou. Ze is altijd op zoek naar de meest unieke plekjes. Nooit hetzelfde, maar altijd ongerept en écht.'' Een sterke en onderscheidende positionering én mijn beeld over Eliza sluit hier goed op aan. Dus ben je op zoek naar een bijzonder en uniek vakantieadresje rond het Middellandse Zeegebied? Ga dan zeker even langs Eliza!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten